InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 22.07.2018 || Ponuda Delte za Sava centar nepotpuna, ali se pregovori nastavljaju  |  EU odobrila Zakon o zaštiti podataka o ličnosti  |  Beograd dobija InterContinental   |  Metro lansirao novu globalnu brend kampanju  |  Marriott izbacuje slamke iz upotrebe   |  Nestlé otvorio novi proizvodni pogon kafe u Vijetnamu  |  I kanadski fast food lanac Tim Hortons stiže u Kinu  |  Pepsico predstavio finaliste Nutrition Greengouse programa  |  Plantaže ugostile guvernera američke države Mejn  |  Banja Rusanda privlači iranske turiste  |  Palma de Majorka u borbi protiv ekcesivnog turizma  |  Pernod Ricard u poslu sa bezalkoholnim "džinom"  |   Nestle i JAB zainteresovani za preuzimanje Illy-ja  |  Hiljade posetilaca Exita iskoristilo besplatan Heineken taksi prevoz  |  Postavljen kamen temeljac za Merkur Palace  |  Airbnb upozoren da krši propise o zaštiti potrošača  |  Obilazak Balkana za Amerikance  |  Kakva je budućnost hotela Bristol  |  Inovacije, investicije i rast prihoda za Delta Holding  |  Svetoslav Atanasov na čelu Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora  |   ||
   

Srbija: Beer Fest donosi prvo srpsko kraft pivo u limenci

10.07.2018
Belgrade Beer Fest je u saradnji kompanijom Ball Packaging Europe ove godine ujedinio tri domaće craft pivare kako bi zanatsko pivo, predstavio što većem broju ljudi i po prvi put ga u Srbiji ponudio u limenci, saopštili su organizatori festivala.
 

Craft pivari Crow pridružile su se kolege iz pivara Kabinet i Dogma sa željom da naprave Hoppy Ball.

Limenka pruža najbolje uslove pivu da ostane u savršenom stanju, a istovremeno zadrži sve elemente koje pivo čine najboljim pićem na svetu. Takođe, dizajn i oblik limenke u kombinaciji sa dobrom idejom omogućavaju da limenka vizuelno pruži poseben doživljaj svakom pivopiji. Zato smo došli na ideju da zajedno napravimo prvo srpsko craft pivo u limenci i pokrenemo trend, koji uveliko vlada u svetu craft pivarstva, kaže Aleksandar Srdić, direktor marketinga 16. Belgrade Beer Fest-a.
 
Boban Novaković, vlasnik i brewmaster pivare Crow o Hoppy Ballu kaže da im je želja da "ovim pivom približe craft ukus čulima prosečnih pivopija koji su navikli na industrijska lager piva", ali takođe se nadaju da će "otvoriti vrata sveta piva i onima koji još sebe ne deklarišu kao pivopije."

Kako stoji u saopštenju, novo pivo biće spremno za ispijanje početkom avgusta, a za potrebe promocije biće proizvedeno čak 6.000 dizajniranih limenki u ambalaži od 0.33l. Prilku da ga probaju imaće svi tokom warm up nedelje uoči 16. Belgrade Beer Festa.

Beogradski Beer Fest je nama pomogao da pokažemo sve prednosti koje limenka kao pakovanje ima kroz niz kreativnih rešenja, a kroz kampanju Biram da recikliram smo uspeli da učvrstimo svest o potrebi reciklaže limenki u razmišljanjima onih koji limenku svakodnevno koriste, kaže Nikola Narančić, direktor prodaje kompanije Ball Packaging za jugoistočnu Evropu sa kojom Beer Fest već jedanaestu godinu radi na promociji reciklaže limenki.

Želja Belgrade Beer Fest je da postane "plastic free festival", a cilj je da svake godine ugostitelji i posetioci smanjuju upotrebu plastike. Tako je za ovu godinu pripremljeno 100.000 limenki specijalno dizajniranih za potrebe Craft Landa, zone na kojoj se prodaju samo zanatska piva, navodi se u saopštenju.
 
Izvor: eKapija


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top