InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 22.07.2018 || Ponuda Delte za Sava centar nepotpuna, ali se pregovori nastavljaju  |  EU odobrila Zakon o zaštiti podataka o ličnosti  |  Beograd dobija InterContinental   |  Metro lansirao novu globalnu brend kampanju  |  Marriott izbacuje slamke iz upotrebe   |  Nestlé otvorio novi proizvodni pogon kafe u Vijetnamu  |  I kanadski fast food lanac Tim Hortons stiže u Kinu  |  Pepsico predstavio finaliste Nutrition Greengouse programa  |  Plantaže ugostile guvernera američke države Mejn  |  Banja Rusanda privlači iranske turiste  |  Palma de Majorka u borbi protiv ekcesivnog turizma  |  Pernod Ricard u poslu sa bezalkoholnim "džinom"  |   Nestle i JAB zainteresovani za preuzimanje Illy-ja  |  Hiljade posetilaca Exita iskoristilo besplatan Heineken taksi prevoz  |  Postavljen kamen temeljac za Merkur Palace  |  Airbnb upozoren da krši propise o zaštiti potrošača  |  Obilazak Balkana za Amerikance  |  Kakva je budućnost hotela Bristol  |  Inovacije, investicije i rast prihoda za Delta Holding  |  Svetoslav Atanasov na čelu Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora  |   ||
   

Italija: Lavazza kupuje australijski Blue Pod Coffee

03.07.2018
Italijanski proizvođač kaFe Lavazza je objavio da namerava da kupi australijski Blue Pod Coffee, nastavljajući sa talasomom akvizicija kojima nastoji da znatno poveća obim poslovanja na globalnom nivou.
 

 
Nakon francuskog brenda Carte Noire i danskog Merrilda, Lavazza je prošle godine kupila i kanadskog proizvođača organske kafe Kickin Horse, francuski ESP i italijansku firmu za proizvodnju kapsula i automata za kafu Nims.

Blue Pod Coffee Co. je u poslednjh deset godina bio ekskluzivni distributer Lavazzinih aparata za espresso i kapsula u Australiji, u kojoj ta italijanska grupa posluje već 30 godina.

Nedavno je izvršni direktor italijanske kompanije Antonio Baravalle rekao da će se grupa ove godine fokusirati na organski rast, nakon što su u 2017. ostvarili prihode od dve milijarde evra, što predstavlja rast za 6,3 odsto u odnosu na godinu ranije.

U Lavazzi nisu odmah bili dostupni za ocene o mogućem uticaju na najnovije akvizicije na prihode kao ni o njenoj vrednosti.

Operacija je deo strategije internacionalizacije koju grupa sprovodi i potvrđuje važnost Australije kao ključnog tržišta, navodi se u saopštenju Lavazze.

Lavazzina nova akvizicija nadovezuje se na sporazum iz maja kojim je švajcarski prehrambeni div Nestle za 7,15 milijardi dolara osigurao prava na prodaju Starbucksovih proizvoda, primećuje Reuters.
 
Izvor: seebiz


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top