InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 23.09.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

KAMPANJA: Apatinska reciklažom čuva planine

14.08.2018
Svi posetioci Hills up festivala, koji je održan ovog vikenda na Zlatiboru, su imali priliku da se zabave tokom muzičkog programa, ali i da saznaju više o važnosti recikliranja i očuvanja životne sredine učestvujući u aktivnostima koje je pripremila Apatinska pivara.  
 

U okviru kampanje „Reciklirajte i Vi" gosti festivala su sakupljali limenke za reciklažu u specijalno napravljenoj žičanoj konstrukciji koja simbolizuje planinske vrhove i pod sloganom „Vrhovi su nam u prirodi" zajedno pokušali da doprinesu očuvanju prirode na jednoj od naših najatraktivnijih planina. Svi oni koji su doneli svoje iskorišćene limenke dobili su nagrade, a sav ambalažni otpad koji je sakupljen tokom festivala je simbolično „izbačen" sa planine i odnet na reciklažu nakon koje će biti ponovo upotrebljen. Osim toga, posetioci su se takmičili i u pravljenju planinskih vrhova od limenki koje su takođe završile na reciklaži. 

Posetioci festivala na Zlatiboru su mogli da saznaju da prosečna porodica u Srbiji godišnje baci oko 40 kilograma plastične ambalaže, da aluminijumske limenke mogu beskonačan broj puta da se recikliraju, kao i da se korišćena limenka u roku od 60 dana vraća na police kao nova. 

Kampanju „Reciklirajte i Vi" Apatinska pivara je pokrenula još 2008. kako bi dugoročno podizala svest javnosti o značaju i upotrebnoj vrednosti ambalaže.

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top