InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 28.05.2018 || Heineken gledanje finala Lige šampiona  |  Hotel D10 otvoren u Zemunu  |  Novi hotel na Voždovcu   |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Promocija knjige “Tradicionalni recepti domaće srpske kuhinje”  |  Porast cena u hotelima i kampovima na obali  |  Hilton i Country Garden objavili strateško partnerstvo  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  Julius Meinl u borbi za bolji dan za nezbrinutu decu  |  VodaVoda uz košarkaške zvezde  |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Osnovana Hrvatska udruga turizma  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Prvi Belgrade Bar Show   |  Dijamantu titula "Apsolutni lider kvaliteta"  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Blackstone prodaje udeo u Hiltonu  |   ||
   

Danska: Carlsberg lansirao bezalkoholni Birrel u Poljskoj i Rumuniji, slede i druge zemlje

10.05.2018
Danski pivar Carlsberg lansirao je novo bezalkoholno pivo pod brendom Birell, navodeći promene u navikama potrošača i izraženiju potražnju u kategoriji, saopšteno je iz kompanije.
 
 
 
U ponudi su dve ekstenzije brenda – Pilsner Lager i Belgian Wit – i od 1. maja prodaju se u Poljskoj i u Bugarskoj. Kako je najavljeno, od 2019. godine pivo će biti dostpuno i na drugim teritorijama.

Birell donosi isto iskustvo, osećaj u ustima, penu i naravno, najvaćnije od svega, ukus koji konzumenti očekuju od regularnog piva, s tim što ovde nema alkohola, navodi se u saopštenju.

Pivo je napravljeno od ječma, pšenice, hmelja i vode i ne sadrži veštačke dodatke, kao ni šećer.

Carlsberg navodi promenjene navike potrošača kao jedan od osnovnih razloga za lansiranje Birella u kategoriji bezalkoholnih piva, koja je, kako se navodi, porasla za 90% u poslednjih deset godina. Kompanija već prodaje piva bez alkohola, kao što je Carlsberg 0.0%.

Kompanija je izvestila o padu prihoda za 5 odsto u prvom tromesečju 2018. Godine zbog nepovoljnih valutnih tokova.
 
Izvor: esmmagazine.com

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top