InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 15.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

Danska: Carlsberg lansirao bezalkoholni Birrel u Poljskoj i Rumuniji, slede i druge zemlje

10.05.2018
Danski pivar Carlsberg lansirao je novo bezalkoholno pivo pod brendom Birell, navodeći promene u navikama potrošača i izraženiju potražnju u kategoriji, saopšteno je iz kompanije.
 
 
 
U ponudi su dve ekstenzije brenda – Pilsner Lager i Belgian Wit – i od 1. maja prodaju se u Poljskoj i u Bugarskoj. Kako je najavljeno, od 2019. godine pivo će biti dostpuno i na drugim teritorijama.

Birell donosi isto iskustvo, osećaj u ustima, penu i naravno, najvaćnije od svega, ukus koji konzumenti očekuju od regularnog piva, s tim što ovde nema alkohola, navodi se u saopštenju.

Pivo je napravljeno od ječma, pšenice, hmelja i vode i ne sadrži veštačke dodatke, kao ni šećer.

Carlsberg navodi promenjene navike potrošača kao jedan od osnovnih razloga za lansiranje Birella u kategoriji bezalkoholnih piva, koja je, kako se navodi, porasla za 90% u poslednjih deset godina. Kompanija već prodaje piva bez alkohola, kao što je Carlsberg 0.0%.

Kompanija je izvestila o padu prihoda za 5 odsto u prvom tromesečju 2018. Godine zbog nepovoljnih valutnih tokova.
 
Izvor: esmmagazine.com

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top