InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 14.11.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

Kina: Check-in skeniranjem lica u Marriott-u

13.08.2018
Marriott International, najveći svetski hotelski lanac, najavio je početkom ovog meseca predstavljanje softvera za prepoznavanje lica prilikom prijave u hotelu, a u partnerstvu sa kineskim tehnološkim gigantom, kompanijom Alibaba Group. Novi automati na dve kineske Marriott lokacije moći će da skeniraju i identifikuju lica gostiju, povuku njihove rezervacije i čekiraju ih bez ikakve ljudske pomoći. 
 
 
 
Kineski potrošači oberučke prihvataju tehnološka rešenja koja im olakšavaju život. Naš kineski Marriott tim je radio sa Alibabom oko šest meseci na implementaciji ovog tehničkog rešenja, rekla je Peggy Fang Roe, direktor prodaje i marketinga azijsko-pacifičkog sektora Marriotta. 
 
Marriott i Alibaba tvrde da će nova tehnologija smanjiti vreme prijave gostiju sa tri na minut, znatno doprinoseći tradicionalnom iskustvu čekiranja u Kini, koje obično podrazumeva, prema rečima Fang Roe, duge redove. Tehnologija će biti testirana najpre na hotelskim lokacijama u Hangzhou i Sanya, pre nego što je uvedu globalno, na osnovu povratnih informacija sa ova dva pilot mesta.
 
Kao što to rade neke aviokompanije, gosti ovih hotela će se čekirati digitalno, pokazujući ID dokument, čekajući da mašina registruje sliku, potpiše ugovor o usluzi i unese njihove osnovne podatke. Zatim će Alibabin softver za prepoznavanje lica da verifikuje identitet i dodeli ključ sobe gostu.  
 
Inače, Ipsos-ovo globalno istraživanje pokazuje da je 60% kineskih potrošača prihvata tehnologiju prepoznavanja lica, što je Marriott-u i dalo vetar u leđa za ovakav projekat. Kako navode, dve spomenute lokacije su odabrane u saradnji sa lokalnim vlastimana i sa ciljem da hotelska kompanija dobije uzorak korisničkih reakcija i iz gradskog i hotelskog okruženja. Inače, Hangzhou je poznat kao jedan od najavžnijih tehnoloških centara, a Sanya kao jedan od najpopularnijih turističkih gradova.
 
Da podsetimo, Marriott i Alibaba su svoje partnerstvo predstavili prošlog avgusta, koje bi prema njihovim navodima, trebalo da stvori besprekorno online i offline hotelsko iskustvo. 

Iz Marriott-a svakako i dalje insisitiraju na tome da ova tehnološka dostignuća neće zameniti ljudsku interakciju. Kako Fang Roe napominje, automatski check-in će pre osloboditi zaposlene i dati im više vremena kako bi se gostima posvetili i mogli da im pruže još personalizovanije iskustvo. 
 
Inače, Marriott nije prva kompanija koja je ovu tehnologiju isprobala u Kini. Prošlog septembra, KFC China je  predstavio Smile to Pay program u restoranu u Hangzhou, gde su gosti mogli da plate svoje obroke jednostavno smejući se mašini, koja je bi prepoznala njihovo lice i automatski pokretala njihove postojeće Alipay mobilne platne profile.

Izvor i foto: www-forbes-com
Foto: travelwireasia.com


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top