InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 15.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

PODRŠKA: Coca-Cola uz olimpijce i u Tokiju 2020.

11.06.2018
Olimpijski tim Srbije imaće snažnu podršku kompanije Coca-Cola Srbija tokom naredne tri godine, kao i na Olimpijskim igrama koje se održavaju u Tokiju 2020. Ugovor o partnerstvu potpisali su Abhaj Parnekar, direktor franšize, kompanija Coca-Cola Srbija i Božidar Maljković, predsednik OKS-a čime je nastavljena dugogodišnja saradnja i podrška srpskim olimpijcima.
 

Kompanija Coca-Cola jedan je od najstarijih partnera Olimpijskih igara i sponzor Međunarodnog Olimpijskog komiteta. Devedeset godina dugo partnerstvo uspostavljeno je još davne 1928. godine, nikada nije prekinuto i predstavlja jedno od najdugotrajnijih u svetu, navodi se u saopštenju kompanije.

U Srbiji, kompanija je podržala razvoj mobilne aplikacije OKS - TreninGO nastale sa idejom da motiviše korisnike da budu aktivni i redovno vežbaju. Aplikacija korisnicima pomaže da pretražuju više od 120 staza za trčanje i teretana na otvorenom širom Srbije, unaprede svakodnevne navike, planiraju treninge i postignu lične fitnes ciljeve uz pomoć i vođstvo srpskih olimpijaca.

Kako je najvaljeno, kompanija će nastaviti da podržava aktivnosti Olimpijskog komiteta Srbije kao što su Sportski izazov i Olimpijski čas, ali i mnoge druge koje imaju cilj da podstiču aktivan život, ispravne navike, fer plej i timski duh kod dece i mladih.

Izuzetno smo ponosni na veoma uspešnu saradnju sa Olimpijskim komitetom Srbije, a posebno me raduje to što će Rosa, kao zvanična voda olimpijskog tima, nastaviti da hidrira i doprinosi rezultatima naših najuspešnijih sportista. Coca-Cola je jedan od prvih i najstarijih sponzora Olimpijskih igara na svetu, i ove godine se obeležava 90 godina tog partnerstva. Zajedničke vrednosti koje delimo: tolerancija, fer plej, timski duh, mir, sloboda, zajedništvo i jednakost ljudi iz celog sveta u osnovi su naše podrške najznačajnijoj sportskoj manifestaciji, i biće nam zadovoljstvo da bodrimo i sportiste iz Srbije u njihovoj borbi za medalje, izjavio je ovom prilikom Abhaj Parnekar, direktor franšize, kompanije Coca-Cola Srbija.



Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top