InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Subota, 20.01.2018 || Delta Holding i dalje zainteresovan za Sava Centar  |  Broj destilerija džina udvostručen od 2011.  |  Belgijanci piju najviše, Srbi na 12. mestu  |  Hotelske investicije više od 5 milijardi funti  |  Broj turista u svetu porastao za sedam odsto  |  Izvoz konjaka porastao treću godinu zaredom  |  Sve više trgovaca otvara barove u okviru supermarketa  |  Delta će graditi InterContinental Beograd  |  Hotel Mama Shelter otvara nova radna mesta   |  Indigo Venice Sant’Elena 2019. u Veneciji  |  Booking.com dodelio nagrade “Guest Review” za 2017. godinu  |  Velika promocija novog Coca-Cola proizvoda  |  Matijević kupio hotel Slavija Lux  |  Prvi gosti u kompleksu Lazure Marina&Hotel u Meljinama od maja  |  Anantara i Avani prestaju sa korišćenjem plastičnih slamki  |  Sombor menja uslove za postavljanje bašta ugostiteljskih objekata  |  Ulaganja od 60 miliona evra u zimski turizam do 2020. godine  |  Hilton ovorio hotel na jezeru Komo  |  Novi Radisson Blu Park Royal Palace u Beču   |  Metro izvestio o rastu prodaje, HoReCa glavni pokretač rasta  |   ||
   

SAD: Dunkin’ izbacuje veštačke boje iz svojih krofni

09.01.2018
Dunkin’ Donuts je još jedan u nizu od lanaca koji je odlučio da izbaci veštačke boje iz svih svojih krofni u SAD.
 

Kompanija je još ranije najavila da će izbaciti sve veštačke boje do kraja 2018. iz hrane i pića u više od 8.800 svojih objekata. Tada je rečeno da će boje biti eliminisane i iz peciva, sendviča i napitaka od kafe. 

Takođe, sestra kompanija Baskin-Robbins će povući veštačke boje iz sladoleda, sirupa, soseva, pića i dekoracije za hranu.
 
Eliminisanje veštačkih boja iz naših krofni je važan momenat za brend kao što je naš koji je sinonim za proizvode sa izraženim jakim bojama. Posle višegodišnjeg istraživanja i razvoja, oduševljeni smo što smo preduzeli ovako veliki korak da svojim gostima pružimo jednostavnije i zdravije proizvode, koji su ipak i dalje dobrog ukusa i za nas karakterisničnih živopisnih boja, rekao je marketing menadžer kompanije Tony Weisman. 

Ovaj njihov potez dolazi nakon mnogo sličnih odluka drugih prehrambenih lanaca. Kompanija Panera Bread je tako 2016. završila sa potpunom eliminacijom 96 veštačkih sastojaka iz njihovog lanca snabdevanja, dok su se i Papa John’s, Pizza Hut, Taco Bell, Subway, Noodles & Company i mnogi drugi takođe obavezali na to da uklone veštačke boje iz svoje hrane. 

Kao način da proslavili ovu svoju odluku, Dunkin’ Donuts je predstavio Snow Flurries krofnu "obojenu” u plavo i dekorisanu sa pahuljama i to sve prirodnim bojama. 

Izvor: www.nrn.com

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top