InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 16.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

SAD: Dunkin’ izbacuje veštačke boje iz svojih krofni

09.01.2018
Dunkin’ Donuts je još jedan u nizu od lanaca koji je odlučio da izbaci veštačke boje iz svih svojih krofni u SAD.
 

Kompanija je još ranije najavila da će izbaciti sve veštačke boje do kraja 2018. iz hrane i pića u više od 8.800 svojih objekata. Tada je rečeno da će boje biti eliminisane i iz peciva, sendviča i napitaka od kafe. 

Takođe, sestra kompanija Baskin-Robbins će povući veštačke boje iz sladoleda, sirupa, soseva, pića i dekoracije za hranu.
 
Eliminisanje veštačkih boja iz naših krofni je važan momenat za brend kao što je naš koji je sinonim za proizvode sa izraženim jakim bojama. Posle višegodišnjeg istraživanja i razvoja, oduševljeni smo što smo preduzeli ovako veliki korak da svojim gostima pružimo jednostavnije i zdravije proizvode, koji su ipak i dalje dobrog ukusa i za nas karakterisničnih živopisnih boja, rekao je marketing menadžer kompanije Tony Weisman. 

Ovaj njihov potez dolazi nakon mnogo sličnih odluka drugih prehrambenih lanaca. Kompanija Panera Bread je tako 2016. završila sa potpunom eliminacijom 96 veštačkih sastojaka iz njihovog lanca snabdevanja, dok su se i Papa John’s, Pizza Hut, Taco Bell, Subway, Noodles & Company i mnogi drugi takođe obavezali na to da uklone veštačke boje iz svoje hrane. 

Kao način da proslavili ovu svoju odluku, Dunkin’ Donuts je predstavio Snow Flurries krofnu "obojenu” u plavo i dekorisanu sa pahuljama i to sve prirodnim bojama. 

Izvor: www.nrn.com

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top