InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 22.07.2018 || Ponuda Delte za Sava centar nepotpuna, ali se pregovori nastavljaju  |  EU odobrila Zakon o zaštiti podataka o ličnosti  |  Beograd dobija InterContinental   |  Metro lansirao novu globalnu brend kampanju  |  Marriott izbacuje slamke iz upotrebe   |  Nestlé otvorio novi proizvodni pogon kafe u Vijetnamu  |  I kanadski fast food lanac Tim Hortons stiže u Kinu  |  Pepsico predstavio finaliste Nutrition Greengouse programa  |  Plantaže ugostile guvernera američke države Mejn  |  Banja Rusanda privlači iranske turiste  |  Palma de Majorka u borbi protiv ekcesivnog turizma  |  Pernod Ricard u poslu sa bezalkoholnim "džinom"  |   Nestle i JAB zainteresovani za preuzimanje Illy-ja  |  Hiljade posetilaca Exita iskoristilo besplatan Heineken taksi prevoz  |  Postavljen kamen temeljac za Merkur Palace  |  Airbnb upozoren da krši propise o zaštiti potrošača  |  Obilazak Balkana za Amerikance  |  Kakva je budućnost hotela Bristol  |  Inovacije, investicije i rast prihoda za Delta Holding  |  Svetoslav Atanasov na čelu Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora  |   ||
   

SAD: Dunkin’ izbacuje veštačke boje iz svojih krofni

09.01.2018
Dunkin’ Donuts je još jedan u nizu od lanaca koji je odlučio da izbaci veštačke boje iz svih svojih krofni u SAD.
 

Kompanija je još ranije najavila da će izbaciti sve veštačke boje do kraja 2018. iz hrane i pića u više od 8.800 svojih objekata. Tada je rečeno da će boje biti eliminisane i iz peciva, sendviča i napitaka od kafe. 

Takođe, sestra kompanija Baskin-Robbins će povući veštačke boje iz sladoleda, sirupa, soseva, pića i dekoracije za hranu.
 
Eliminisanje veštačkih boja iz naših krofni je važan momenat za brend kao što je naš koji je sinonim za proizvode sa izraženim jakim bojama. Posle višegodišnjeg istraživanja i razvoja, oduševljeni smo što smo preduzeli ovako veliki korak da svojim gostima pružimo jednostavnije i zdravije proizvode, koji su ipak i dalje dobrog ukusa i za nas karakterisničnih živopisnih boja, rekao je marketing menadžer kompanije Tony Weisman. 

Ovaj njihov potez dolazi nakon mnogo sličnih odluka drugih prehrambenih lanaca. Kompanija Panera Bread je tako 2016. završila sa potpunom eliminacijom 96 veštačkih sastojaka iz njihovog lanca snabdevanja, dok su se i Papa John’s, Pizza Hut, Taco Bell, Subway, Noodles & Company i mnogi drugi takođe obavezali na to da uklone veštačke boje iz svoje hrane. 

Kao način da proslavili ovu svoju odluku, Dunkin’ Donuts je predstavio Snow Flurries krofnu "obojenu” u plavo i dekorisanu sa pahuljama i to sve prirodnim bojama. 

Izvor: www.nrn.com

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top