InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 20.04.2018 || Slovenija spremna za novu turističku sezonu  |  Program redukcije otpada hrane donosi uštedu hotelima  |  Promene na čelu kompanije Philip Morris  |  Marbo uručio prvu donaciju lopti  |  Trebinje uskoro dobija još jedan hotel  |  Srbija se predstavlja u Dubajiu  |  Hotel Chedi uskoro u Luštica Bay-u  |  Restoran koji služi bespaltne obroke za siromašne  |  Grand Prix za Mlekoprodukt  |  Nova pravila za terase kafića u Skoplju  |  Radisson Hotel Group širi poslovanje u južnoj Aziji  |  Otvoren Hilton Imperial u Dubrovniku  |  Hotel Partizan i dalje čeka novog vlasnika   |  Hotel Zepter Drina dobija spa centar  |  San Pellegrino prihodovao 895 miliona evra  |  Darežljivi gost ostavio bakšiš od 2.000 dolara  |  Keynote govornik - Christian Majgaard, nekadašnji najuspešniji globalni direktor kompanije Lego  |  Odlična zimska sezona u BiH  |  Veća ulaganja za veći broj turista  |  Skuplja kafa u kafićima u Bitolji  |   ||
   

SAD: Dunkin’ izbacuje veštačke boje iz svojih krofni

09.01.2018
Dunkin’ Donuts je još jedan u nizu od lanaca koji je odlučio da izbaci veštačke boje iz svih svojih krofni u SAD.
 

Kompanija je još ranije najavila da će izbaciti sve veštačke boje do kraja 2018. iz hrane i pića u više od 8.800 svojih objekata. Tada je rečeno da će boje biti eliminisane i iz peciva, sendviča i napitaka od kafe. 

Takođe, sestra kompanija Baskin-Robbins će povući veštačke boje iz sladoleda, sirupa, soseva, pića i dekoracije za hranu.
 
Eliminisanje veštačkih boja iz naših krofni je važan momenat za brend kao što je naš koji je sinonim za proizvode sa izraženim jakim bojama. Posle višegodišnjeg istraživanja i razvoja, oduševljeni smo što smo preduzeli ovako veliki korak da svojim gostima pružimo jednostavnije i zdravije proizvode, koji su ipak i dalje dobrog ukusa i za nas karakterisničnih živopisnih boja, rekao je marketing menadžer kompanije Tony Weisman. 

Ovaj njihov potez dolazi nakon mnogo sličnih odluka drugih prehrambenih lanaca. Kompanija Panera Bread je tako 2016. završila sa potpunom eliminacijom 96 veštačkih sastojaka iz njihovog lanca snabdevanja, dok su se i Papa John’s, Pizza Hut, Taco Bell, Subway, Noodles & Company i mnogi drugi takođe obavezali na to da uklone veštačke boje iz svoje hrane. 

Kao način da proslavili ovu svoju odluku, Dunkin’ Donuts je predstavio Snow Flurries krofnu "obojenu” u plavo i dekorisanu sa pahuljama i to sve prirodnim bojama. 

Izvor: www.nrn.com

Nazad
 


 
 
facebook 
 
back to top