InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 16.08.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  KFC stiže i kod komšija  |  Kragujevac dobija Vinski Hab  |  Danas počinje 16. Beer fest  |  Apatinska reciklažom čuva planine  |  Nišvil oborio sve rekorde, više od 200 hiljada posetilaca  |  Proizvodnja i prodaja leda sve unosniji posao  |  Odloženo renoviranje Bristola  |  U Sarajevu sve više gostiju  |  Očekuju bolje prinose grožđa  |  Check-in skeniranjem lica u Marriott-u  |  Sagrađena nova vinarija Vršačkih vinograda  |  Padaju cene letovanja  |  Pirotski Nacional postaje poslovno-komercijalni prostor  |  Naši sugrađani sve više letuju u Hrvatskoj  |  U Veneciji za dve kafe i dve flašice vode - 43 evra  |  Danas počinje Dragačevski sabor trubača  |  Poslovni prihodi Budvanske rivijere porasli  |  Metro 8. put uspešno sertifikovan po najvišim standardima  |  Amsterdam će da reguliše priliv turista u popularnu Crvenu četvrt  |   ||
   

PONUDA PARTNERA: Generali predstavio novinu na tržištu

11.06.2018
Generali Osiguranje Srbija predstavlja novinu na domaćem tržištu osiguranja – beslatan poziv i chat iz inostranstva u slučaju potrebe za hitnom medicinskom pomoći.
 

 
Kako je saopšteno iz kompanije, klijenti koji kupe putno osiguranje, od 1. juna mogu besplatno kontaktirati dežurni asistentski centar putem mobilne aplikacije Generali Srbija dostupne u App i Google Play prodavnici. Na raspolaganju su dve opcije: čet i poziv. Za besplatnu komunikaciju sa asistenskom kućom potrebna je samo WiFi mreža.

Generali Osiguranje Srbija, kao kompanija kojoj je klijent u centru poslovanja, se uvek trudi da razvija svoje usluge i klijentima pruži još bolji servis. Cena poziva iz rominga ponekad zna da bude veća od troška same intervencije koju klijent ima tokom boravka u inostranstvu. Kako bismo obezbedili klijentu što povoljniju uslugu, kreirali smo i opcije besplatnog poziva i chata prilikom prijave štete za putno osiguranje tokom boravka u inostranstvu, rekao je Vladimir Milosavljević, direktor Direkcije za stanovništvo, i najavio dalji razvoj ove funkcionalnosti i za ostale vrste osiguranja.

Besplatno pozivanje i čet tokom boravka u inostranstvu u mnogome će pomoći našim klijentima kada se nađu u nemiloj situaciji dok su van zemlje, dodao je on.

Kako su istakli iz kompanije, Generali Osiguranje Srbija ima vodeću ulogu na tržištu osiguranja kada su u pitanju inovacije u sferi digitalizacije. Cilj kompanije je da uvođenjem novih tehnologija poveća zadovoljstvo svojih klijenata.

O kompaniji
Generali Osiguranje Srbija je druga po veličini osiguravajuća kompanija u Srbiji i lider u životnom i zdravstvenom i osiguranju. Generali je nezavisna, internacionalna kompanija iz Italije. Osnovana 1831. Grupa se nalazi među vodećim svetskim osiguravačima i posluje u više od 60 zemalja sa ukupnim prihodom od premije u 2017. godini od 68 milijardi evra. Sa oko 71.000 zaposlenih širom sveta i 57 miliona klijenata, Grupa ima vodeću poziciju u zapadnoj Evropi i sve veće prisustvo u centralnoj i istočnoj Evropi kao i Aziji. U 2017. Corporate Knights ranking uvrstio je Generali grupu među najodrživije kompanije na svetu. U regionu Austrija, centralna i istočna Evropa i Rusija, Grupa posluje preko svoje Austria, CEE & Russia Regional kancelarije (Prag) u 12 zemalja i nalazi se među tri vodeća osiguravača u regionu.



Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top