InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 22.06.2018 || Restoran iz Modene ponovo izabran za najbolji na svetu  |  Demostranti u Barseloni žele manje turista   |  Hotelijerima su dosadili blogeri i influenseri  |  Grand Hotel & Spa dobitnik priznanja Superbrands za 2017/18.  |  Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Turoperatori sa Malte prvi put u Beogradu   |  Udruženje pivara vodi na Oktoberfest  |   Starbucks zatvara 150 kafeterija širom sveta  |  Limitirana serija Heineken limenki  |  Delta holding dostavlja ponudu za Sava Centar  |  Obnovljeni Hotel Argosy dočekao sezonu  |  Obaveštenje za vlasnike privatnog kategorisanog smeštaja  |  IHG lansirao novi premijum brend - voco   |  Rekordna prodaja piva u Nemačkoj  |  Zvanično otvarone letnja sezona u hotelu Kempinski Adriatic  |  Nove franšizne jedinice Surf’n’Fries u Kuvajtu, Indiji i Australiji  |  Kafići u Australiji služe kafu sa brokolijem  |  Besplatna edukacija za desetine ugostitelja  |  Dokaz vrhunskog kvaliteta za Tikveš vino Barovo  |  Predstavljena platforma "Coca-Cola mladima"  |   ||
   

PONUDA PARTNERA: Generali predstavio novinu na tržištu

11.06.2018
Generali Osiguranje Srbija predstavlja novinu na domaćem tržištu osiguranja – beslatan poziv i chat iz inostranstva u slučaju potrebe za hitnom medicinskom pomoći.
 

 
Kako je saopšteno iz kompanije, klijenti koji kupe putno osiguranje, od 1. juna mogu besplatno kontaktirati dežurni asistentski centar putem mobilne aplikacije Generali Srbija dostupne u App i Google Play prodavnici. Na raspolaganju su dve opcije: čet i poziv. Za besplatnu komunikaciju sa asistenskom kućom potrebna je samo WiFi mreža.

Generali Osiguranje Srbija, kao kompanija kojoj je klijent u centru poslovanja, se uvek trudi da razvija svoje usluge i klijentima pruži još bolji servis. Cena poziva iz rominga ponekad zna da bude veća od troška same intervencije koju klijent ima tokom boravka u inostranstvu. Kako bismo obezbedili klijentu što povoljniju uslugu, kreirali smo i opcije besplatnog poziva i chata prilikom prijave štete za putno osiguranje tokom boravka u inostranstvu, rekao je Vladimir Milosavljević, direktor Direkcije za stanovništvo, i najavio dalji razvoj ove funkcionalnosti i za ostale vrste osiguranja.

Besplatno pozivanje i čet tokom boravka u inostranstvu u mnogome će pomoći našim klijentima kada se nađu u nemiloj situaciji dok su van zemlje, dodao je on.

Kako su istakli iz kompanije, Generali Osiguranje Srbija ima vodeću ulogu na tržištu osiguranja kada su u pitanju inovacije u sferi digitalizacije. Cilj kompanije je da uvođenjem novih tehnologija poveća zadovoljstvo svojih klijenata.

O kompaniji
Generali Osiguranje Srbija je druga po veličini osiguravajuća kompanija u Srbiji i lider u životnom i zdravstvenom i osiguranju. Generali je nezavisna, internacionalna kompanija iz Italije. Osnovana 1831. Grupa se nalazi među vodećim svetskim osiguravačima i posluje u više od 60 zemalja sa ukupnim prihodom od premije u 2017. godini od 68 milijardi evra. Sa oko 71.000 zaposlenih širom sveta i 57 miliona klijenata, Grupa ima vodeću poziciju u zapadnoj Evropi i sve veće prisustvo u centralnoj i istočnoj Evropi kao i Aziji. U 2017. Corporate Knights ranking uvrstio je Generali grupu među najodrživije kompanije na svetu. U regionu Austrija, centralna i istočna Evropa i Rusija, Grupa posluje preko svoje Austria, CEE & Russia Regional kancelarije (Prag) u 12 zemalja i nalazi se među tri vodeća osiguravača u regionu.



Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top