InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 15.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

PROMOCIJA: Grohe predstavio svoje novitete

10.05.2018
Kompanija Grohe organizovala je 8. maja u beogradskom restoranu Promenada promociju svojih novih proizvoda za predstavnike medijskih kuća. 

Tom prilikom novinari su imali priliku da čuju od Saše Đokovića, direktora Grohe predstavništva za Srbiju o dve nove linije keramike ove kompanije - Cube Ceramic i Euro Ceramic, zatim o redizajnu opreme za kupatila - Grohe Atrio liniji, kao i o Sensia Arena uređaju.  

Osim ovog događaja, kompanija je kasnije ugostila i Grohe distributere, poslovne partnere iz maloprodaje i instalatere, kao i arhitekte koji se prisustvovati panel diskusiji čiji moderator je bio arhitekta Amir Vuk – Zec iz Sarajeva. 
 


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top