InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 14.11.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

TRADICIJA: Heineken obezbedio siguran i besplatan prevoz sa Exita

12.07.2018
Siguran i besplatan taksi prevoz za posetioce Exit festivala i ove godine obezbedila je kompanija Heineken Srbija kroz svoju tradicionalnu kampanju „Društvo, ko vozi kući?". Akcija se sprovodi u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja i Exit fondacijom sa ciljem podizanja svesti o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i bezbednosti u saobraćaju.
 

Taksi vaučere za dolazak ili povratak sa Petrovaradinske tvrđave festivalska publika će moći da preuzme na Enjoy responsibly zoni u okviru samog festivala, u Ulici starih zanata. Da bi stekli pravo na vaučer, neophodno je da zainteresovani učestvuju u zanimljivim edukativnim aktivnostima koje su za njih pripremili kompanija Heineken Srbija i Agencija za bezbednost saobraćaja. Osvojeni vaučer, posetioci festivala mogu iskoristiti za vožnju na teritoriji grada Novog Sada, tokom trajanja festivala.

Kampanja „Društvo, ko vozi kući?" već šest godina promoviše korišćenje javnog prevoza kao sigurne alternative za bezbedan povratak kući. 



Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top