InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 22.07.2018 || Ponuda Delte za Sava centar nepotpuna, ali se pregovori nastavljaju  |  EU odobrila Zakon o zaštiti podataka o ličnosti  |  Beograd dobija InterContinental   |  Metro lansirao novu globalnu brend kampanju  |  Marriott izbacuje slamke iz upotrebe   |  Nestlé otvorio novi proizvodni pogon kafe u Vijetnamu  |  I kanadski fast food lanac Tim Hortons stiže u Kinu  |  Pepsico predstavio finaliste Nutrition Greengouse programa  |  Plantaže ugostile guvernera američke države Mejn  |  Banja Rusanda privlači iranske turiste  |  Palma de Majorka u borbi protiv ekcesivnog turizma  |  Pernod Ricard u poslu sa bezalkoholnim "džinom"  |   Nestle i JAB zainteresovani za preuzimanje Illy-ja  |  Hiljade posetilaca Exita iskoristilo besplatan Heineken taksi prevoz  |  Postavljen kamen temeljac za Merkur Palace  |  Airbnb upozoren da krši propise o zaštiti potrošača  |  Obilazak Balkana za Amerikance  |  Kakva je budućnost hotela Bristol  |  Inovacije, investicije i rast prihoda za Delta Holding  |  Svetoslav Atanasov na čelu Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora  |   ||
   

TRADICIJA: Heineken obezbedio siguran i besplatan prevoz sa Exita

12.07.2018
Siguran i besplatan taksi prevoz za posetioce Exit festivala i ove godine obezbedila je kompanija Heineken Srbija kroz svoju tradicionalnu kampanju „Društvo, ko vozi kući?". Akcija se sprovodi u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja i Exit fondacijom sa ciljem podizanja svesti o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i bezbednosti u saobraćaju.
 

Taksi vaučere za dolazak ili povratak sa Petrovaradinske tvrđave festivalska publika će moći da preuzme na Enjoy responsibly zoni u okviru samog festivala, u Ulici starih zanata. Da bi stekli pravo na vaučer, neophodno je da zainteresovani učestvuju u zanimljivim edukativnim aktivnostima koje su za njih pripremili kompanija Heineken Srbija i Agencija za bezbednost saobraćaja. Osvojeni vaučer, posetioci festivala mogu iskoristiti za vožnju na teritoriji grada Novog Sada, tokom trajanja festivala.

Kampanja „Društvo, ko vozi kući?" već šest godina promoviše korišćenje javnog prevoza kao sigurne alternative za bezbedan povratak kući. 



Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top