InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 28.05.2018 || Heineken gledanje finala Lige šampiona  |  Hotel D10 otvoren u Zemunu  |  Novi hotel na Voždovcu   |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Promocija knjige “Tradicionalni recepti domaće srpske kuhinje”  |  Porast cena u hotelima i kampovima na obali  |  Hilton i Country Garden objavili strateško partnerstvo  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  Julius Meinl u borbi za bolji dan za nezbrinutu decu  |  VodaVoda uz košarkaške zvezde  |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Osnovana Hrvatska udruga turizma  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Prvi Belgrade Bar Show   |  Dijamantu titula "Apsolutni lider kvaliteta"  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Blackstone prodaje udeo u Hiltonu  |   ||
   

Velika Britanija: Imperial Brands najavljuje prodaju poslovanja, okreće se e-cigaretama

10.05.2018
Jedan od najvećih svetskih proizvođača cigareta, kompanija Imperial Brands, najavila je da će prodati svoje poslovanje i fokusirati se na razvoj elektronskih cigareta i njihove upotrebe usled slabljenja tržišta cigareta.
 

Britanska kompanija, u čijem okrilju posluju brendovi Gauloises, Kool i Winston, izvestila je o rezultatima za prvi fiskalni period malo iznad očekivanih, predviđajući dalji napredak u drugoj polovini godine.

Kako se navodi u saopštenju, osnaživanju rezultata će pomoći razvoj i lansiranje elektronskih cigareta, kao deo blu e-cigarette brenda.

U kompaniji smatraju da je ovo neophodan korak za održivost kompanije koja se bori sa padom prodaje na tržištu tradicionalnih duvanskih proizvoda, praćenim sve izraženijim navikama potrošača o prestanku pušenja ili okretanju alternativnim, vejping proizvodima.
 
Izvor: esmmagazine

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top