InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 15.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

Velika Britanija: Imperial Brands najavljuje prodaju poslovanja, okreće se e-cigaretama

10.05.2018
Jedan od najvećih svetskih proizvođača cigareta, kompanija Imperial Brands, najavila je da će prodati svoje poslovanje i fokusirati se na razvoj elektronskih cigareta i njihove upotrebe usled slabljenja tržišta cigareta.
 

Britanska kompanija, u čijem okrilju posluju brendovi Gauloises, Kool i Winston, izvestila je o rezultatima za prvi fiskalni period malo iznad očekivanih, predviđajući dalji napredak u drugoj polovini godine.

Kako se navodi u saopštenju, osnaživanju rezultata će pomoći razvoj i lansiranje elektronskih cigareta, kao deo blu e-cigarette brenda.

U kompaniji smatraju da je ovo neophodan korak za održivost kompanije koja se bori sa padom prodaje na tržištu tradicionalnih duvanskih proizvoda, praćenim sve izraženijim navikama potrošača o prestanku pušenja ili okretanju alternativnim, vejping proizvodima.
 
Izvor: esmmagazine

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top