InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 22.06.2018 || Restoran iz Modene ponovo izabran za najbolji na svetu  |  Demostranti u Barseloni žele manje turista   |  Hotelijerima su dosadili blogeri i influenseri  |  Grand Hotel & Spa dobitnik priznanja Superbrands za 2017/18.  |  Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Turoperatori sa Malte prvi put u Beogradu   |  Udruženje pivara vodi na Oktoberfest  |   Starbucks zatvara 150 kafeterija širom sveta  |  Limitirana serija Heineken limenki  |  Delta holding dostavlja ponudu za Sava Centar  |  Obnovljeni Hotel Argosy dočekao sezonu  |  Obaveštenje za vlasnike privatnog kategorisanog smeštaja  |  IHG lansirao novi premijum brend - voco   |  Rekordna prodaja piva u Nemačkoj  |  Zvanično otvarone letnja sezona u hotelu Kempinski Adriatic  |  Nove franšizne jedinice Surf’n’Fries u Kuvajtu, Indiji i Australiji  |  Kafići u Australiji služe kafu sa brokolijem  |  Besplatna edukacija za desetine ugostitelja  |  Dokaz vrhunskog kvaliteta za Tikveš vino Barovo  |  Predstavljena platforma "Coca-Cola mladima"  |   ||
   

HUMANOST: Julius Meinl u borbi za bolji dan za nezbrinutu decu

23.05.2018
Kako smo ranije pisali, petu godinu zaredom, svakog 21. marta, kompanija Julius Meinl povodom Svetskog dana poezije organizuje tradicionalnu akciju, na kojoj ljubitelji kafe imaju priliku da umesto novca račun plate stihovima. Svi oni koji su tog dana popili kafu u ugostiteljskim objektima širom Srbije koji su podržali ovu akciju namenjenu deci, istu su platili stihovima napisanim na temu "Bolji dan”.  Prošlo je tačno dva meseca i u protekla dva meseca stručni žiri kompanije Julius Meinl napravio je selekciju najlepših stihova, od kojih je nastala osnova teksta pesmice „Bolji dan", muziku i aranžman pisao je poznati kompozitor za decu Ognjen Cvekić, specijalno za ovu priliku, a izveo naš čuveni dečji hor Kolibri RTS.
 
 
Kampanja je ove godine imala humanitarni karakter, te su se osim kompanije Julius Meinl, u nju uključili i ugostitelji širom Srbije, odričući se 21. marta prihoda od prodate kafe. Na taj način ujedinjeni sugrađani, ugostitelji i predstavnici kompanije Julius Meinl prikupili su značajna sredstva namenjena ugroženoj deci Srbije i to: 

1.Nurdor/Nacionalno Udruženje roditelja dece obolele od raka – doniran je aparat za čišćenje medicinskih podova u vrednosti od 250.000 dinara 
2.Dom „ Jovan Jovanović Zmaj” (u okviru Zvečanske) – donirani su dva televizora, ugaona garnitura za dnevni boravak, šest dečijih ormana i pet tepiha za dnevni boravak takođe u vrednosti od 250.000 dinara. 

Dodatno, u želji da deci iz Doma „Jovan Jovanović Zmaj” približe muziku i omoguće im lepo veče, kompanija Julius Meinl odvela je mališane na jubilarni koncert hora Kolibri 20.maja, na kome su deca bila u prilici da čuju neke od najvećih hitova iz repertoara Kolibrija.

Izvršni direktor kompanije Julius Meinl, Goran Javorac ovom prilikom izjavio je: Veliko nam je zadovoljstvo što smo u prilici da pokrenemo ovakav humanitarni projekat i u startu  doniramo pola miliona dinara. Ovom prilikom želim da se zahvalim svim ugostiteljskim objektima koji su učestvovali u ovoj akciji kao i horu Kolibri na izuzetnoj podršci. Iskreno se nadam da će sledeće godine odziv naših kupaca biti brojniji, čime će i donirana sredstva biti veća pa ćemo i kvalitetnije pomoći onim mališanima kojima je to najpotrebnije, onima koji žive u drugačijim životnim uslovima i koji detinjstvo provode bez roditeljske pažnje ili koji su pretrpeli teške životne nedaće. Osmeh, toplina i briga će pomoći malim herojima koji se svakodnevno bore, ali imaju snage, volje i vere da će i pobediti. Na nama je samo da ih pratimo i svojim glasom, radom i podrškom pružimo sve neophodne uslove.   


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top