InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 16.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

Crna Gora: Kapaciteti popunjeni, dobar start godine

09.01.2018
Za novogodišnje praznike kapaciteti većine turističkih centara u Crnoj Gori su bili popunjeni. To pokazuje da je turistička godina dobro počela i da ćemo od turizma imati milijardu evra prometa, najavila je direktorica Nacionalne turističke organizacije CG Željka Radak Kukavičić, preneo je B92.
 
 
 
Turizam je kod nas u ekspanziji i postao je jedna od najbrže rastućih privrednih grana. Imajući u vidu kako fizičke tako i finansijske pokazatelje 2017. je nadmašila prethodnu godinu, a uspeli smo da ostvarimo jedan od naših glavnih ciljeva, a to je produženje sezone, tako da krupnim koracima idemo ka tome da postanemo celogodišnja turistička destinacija, kazala je ona.  

Prema podacima Centralne banke za devet meseci prošle godine ukupni prihodi ostvareni u turizmu procenjuju se na 860 miliona evra što je rast od 7,3 odsto u odnosu na prošlu godinu. 

U toku je zimska sezona i kako ističe Kukavičić, NTO intenzivno promoviše ponude zimskih centara u regionu, prvenstveno u Srbiji, Albaniji, Hrvatskoj tj. Dubrovačko-neretvanskoj županiji i BiH. 

Iza nas je uspešan "Ski opening" u ski centru Kolašin 1450, a slični događaji sa DJ žurkama i animacijom za decu planirani su i na Žabljaku i Vučju, kazala je Radak Kukavičić i podsetila da su otvorena i skijališta Lokve u Beranama i Hajla na Turjaku u Rožajama. 

Ski centri su, kaže, formirali pristupačne cene, a u Kolašinu i Savinom kuku su otvoreni avanturistički parkovi koji rade cele godine. 

U Kolašinu, kako dodaje, trenutno boravi veliki broj domaćih i gostiju iz regiona, ali i iz Belgije, Francuske i Turske. 

O povećanom interesovanju turista iz Francuske govori i podatak da će boraviti u Kolašinu u rotacijama na sedam dana i planirano je da grupe dolaze sve do kraja marta, a pored hotela Bjanka pune i kapacitete hotela "For points" iz Šeraton grupe. 

"Ugovoreni su i sedmodnevni aranžmani sa turistima iz Izraela od polovine januara do kraja marta, kao i značajan broj grupa iz Belgije, Nemačke, Austrije. Na Žabljaku trenutno boravi najviše domaćih i gostiju iz regiona i Ukrajine, a tokom novogodišnjih praznika svi kapaciteti su bili popunjeni”, kazala je Radak Kukavičić.

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top