InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 16.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

Crna Gora: Lustica Bay "spremna" za sajamsku jesen

14.09.2018
Najveći investicioni projekat u turizmu i izgradnji rezidencijalnih sadržaja u Crnoj Gori, projekat izgradnje turističke destinacije Luštica Bay biće predstavljen na više od 10 jesenjih i zimskih internacionalnih sajmova čime će biti nastavljena međunarodna promocija novog grada na Jadranu i Crne Gore kao turističke destinacije, saopštili su iz kompanije.
 

Luštica Bay koja se razvija na tivatskom delu poluostrva Luštica biće predstavljena na sajmovima i sličnim događajima u Švedskoj, Ukrajini, Monaku, Velikoj Britaniji, Italiji, Njemačkoj, Kini, UAE i Turskoj.

Imajući u vidu da je ova godina velika prekretnica u razvoju projekta Luštica Bay, budući da je od ove letnje sezone Luštica Bay funkcionalna i operativna turistička destinacija, osim aktivnosti na domaćem i regionalnom tržištu, planirali smo intenzivno učešće na međunarodnim sajmovima, od najvećih do prisustva na posebno osmišljenim događajima na marginama ovakvih manifestacija. Prvi sajam koji nas očekuje je Kopa Hus Utomlands 2018 Geteborg u Švedskoj, saopštila je Slavica Milić iz marketinga Luštica Development.
 
U prolećnom ciklusu sajmova, Luštica Bay je nastupila na sajmu nekretnina u Sankt Peterburgu, potom na sajmu IPS u Dubaiju kao i AIPE u Alma Ati, u Kazahstanu. U prvom kvartalu ove godine projekat je predstavljen na sajmovima u Dizeldorfu, Londonu, Stokholmu i Dubaiju.
 


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top