InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 16.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

Hrvatska: Metro pripremio nove alate - pomoć za ugostitelje

11.04.2018
Metro je juče na drugom HoReCa MeetUpu u Zagrebu pred više od 100 hotelijera i ugostitelja predstavio eatbu.hr - besplatan i jednostavan alat za izradu i hosting web stranica namenjen ugostiteljima i besplatnu aplikaciju za online rezervacije koju je moguće integrisati i u postojeće web stranice. Za izradu web stranice putem eatbu.hr potrebno je 10 minuta, a nakon unosa podataka o kompaniji ili obrtu te uslugama i ponudi, novu web stranicu moguće je uređivati i održavati potpuno besplatno. 
 

Metro malim i srednjim poduzetnicima želi  da osigura pristup prednostima digitalizacije u unapređenju i razvoju poslovanja. Čak 85 posto hotelijera i ugostitelja smatra kako je web stranica uticala na rast broja gostiju. Zato je prvi korak Metroa da svim ugostiteljima omogući da bez dodatnih troškova, brzo i jednostavno, svom poslovanju osiguraju digitalnu prisutnost i dosegnu potrošače kojima je internet osnovni izvor informacija, izjavio je Vladimir Gnjidićčlan Uprave i izvršni komercijalni direktor Metro Cash & Carry Hrvatska

Zahvaljujući SEO optimizaciji koja osigurava bolje pozicioniranje web stranice na pretraživačima te direktnoj integraciji u Google Maps, eatbu.hr dodatno doprinosi vidljivosti restorana, hotela i kafića na internetu. 

Ugostiteljima i hotelijerima pridružio se i Mirko Herceg, savetnik ministra turizma, a digitalne trendove okupljenima je predstavio Arnd Philipp Stoehr, direktor strateškog razvoja Metroa AG

Na panelu održanom u sklopu drugog HoReCa MeetUpa razgovaralo se o digitalizaciji HoReCa sektora u Hrvatskoj, ekonomiji iskustva, restoranima budućnosti i novoj generaciji posetilaca. Mia Bezjak, rukovodilac marketinga Cateringa Kvatrić, istakla je kako trendovi idu u smeru kvalitetnog sadržaja koji komunikaciju na društvenim mrežama diže na viši nivo. Luka Jureško, rukovodilac marketinga Submarine Burgera osvrnuo se na važnost profila na Google Places, pogotovo za turiste koji na dobro uređenom profilu mogu da pronađu kontakt restorana, lokaciju kao i recenzije.  


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top