InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 20.04.2018 || Slovenija spremna za novu turističku sezonu  |  Program redukcije otpada hrane donosi uštedu hotelima  |  Promene na čelu kompanije Philip Morris  |  Marbo uručio prvu donaciju lopti  |  Trebinje uskoro dobija još jedan hotel  |  Srbija se predstavlja u Dubajiu  |  Hotel Chedi uskoro u Luštica Bay-u  |  Restoran koji služi bespaltne obroke za siromašne  |  Grand Prix za Mlekoprodukt  |  Nova pravila za terase kafića u Skoplju  |  Radisson Hotel Group širi poslovanje u južnoj Aziji  |  Otvoren Hilton Imperial u Dubrovniku  |  Hotel Partizan i dalje čeka novog vlasnika   |  Hotel Zepter Drina dobija spa centar  |  San Pellegrino prihodovao 895 miliona evra  |  Darežljivi gost ostavio bakšiš od 2.000 dolara  |  Keynote govornik - Christian Majgaard, nekadašnji najuspešniji globalni direktor kompanije Lego  |  Odlična zimska sezona u BiH  |  Veća ulaganja za veći broj turista  |  Skuplja kafa u kafićima u Bitolji  |   ||
   

Hrvatska: Metro pripremio nove alate - pomoć za ugostitelje

11.04.2018
Metro je juče na drugom HoReCa MeetUpu u Zagrebu pred više od 100 hotelijera i ugostitelja predstavio eatbu.hr - besplatan i jednostavan alat za izradu i hosting web stranica namenjen ugostiteljima i besplatnu aplikaciju za online rezervacije koju je moguće integrisati i u postojeće web stranice. Za izradu web stranice putem eatbu.hr potrebno je 10 minuta, a nakon unosa podataka o kompaniji ili obrtu te uslugama i ponudi, novu web stranicu moguće je uređivati i održavati potpuno besplatno. 
 

Metro malim i srednjim poduzetnicima želi  da osigura pristup prednostima digitalizacije u unapređenju i razvoju poslovanja. Čak 85 posto hotelijera i ugostitelja smatra kako je web stranica uticala na rast broja gostiju. Zato je prvi korak Metroa da svim ugostiteljima omogući da bez dodatnih troškova, brzo i jednostavno, svom poslovanju osiguraju digitalnu prisutnost i dosegnu potrošače kojima je internet osnovni izvor informacija, izjavio je Vladimir Gnjidićčlan Uprave i izvršni komercijalni direktor Metro Cash & Carry Hrvatska

Zahvaljujući SEO optimizaciji koja osigurava bolje pozicioniranje web stranice na pretraživačima te direktnoj integraciji u Google Maps, eatbu.hr dodatno doprinosi vidljivosti restorana, hotela i kafića na internetu. 

Ugostiteljima i hotelijerima pridružio se i Mirko Herceg, savetnik ministra turizma, a digitalne trendove okupljenima je predstavio Arnd Philipp Stoehr, direktor strateškog razvoja Metroa AG

Na panelu održanom u sklopu drugog HoReCa MeetUpa razgovaralo se o digitalizaciji HoReCa sektora u Hrvatskoj, ekonomiji iskustva, restoranima budućnosti i novoj generaciji posetilaca. Mia Bezjak, rukovodilac marketinga Cateringa Kvatrić, istakla je kako trendovi idu u smeru kvalitetnog sadržaja koji komunikaciju na društvenim mrežama diže na viši nivo. Luka Jureško, rukovodilac marketinga Submarine Burgera osvrnuo se na važnost profila na Google Places, pogotovo za turiste koji na dobro uređenom profilu mogu da pronađu kontakt restorana, lokaciju kao i recenzije.  


Nazad
 


 
 
facebook 
 
back to top