InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 22.06.2018 || Restoran iz Modene ponovo izabran za najbolji na svetu  |  Demostranti u Barseloni žele manje turista   |  Hotelijerima su dosadili blogeri i influenseri  |  Grand Hotel & Spa dobitnik priznanja Superbrands za 2017/18.  |  Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Turoperatori sa Malte prvi put u Beogradu   |  Udruženje pivara vodi na Oktoberfest  |   Starbucks zatvara 150 kafeterija širom sveta  |  Limitirana serija Heineken limenki  |  Delta holding dostavlja ponudu za Sava Centar  |  Obnovljeni Hotel Argosy dočekao sezonu  |  Obaveštenje za vlasnike privatnog kategorisanog smeštaja  |  IHG lansirao novi premijum brend - voco   |  Rekordna prodaja piva u Nemačkoj  |  Zvanično otvarone letnja sezona u hotelu Kempinski Adriatic  |  Nove franšizne jedinice Surf’n’Fries u Kuvajtu, Indiji i Australiji  |  Kafići u Australiji služe kafu sa brokolijem  |  Besplatna edukacija za desetine ugostitelja  |  Dokaz vrhunskog kvaliteta za Tikveš vino Barovo  |  Predstavljena platforma "Coca-Cola mladima"  |   ||
   

ZANIMLJIVOST: Najbolji gradovi za zabavu

14.06.2018
Broj međunarodnih putovanja nastavlja da raste neverovatnom brzinom, čime se transformišu privrede pojedinih gradova i zemalja, a ljudi ohrabruju da prošire svoje vidike – bilo da putuju zbog posla ili zabave. Prikupljajući podatke o trendovima u međunarodnim putovanjima skoro celu deceniju, kompanija Mastercard predstavila je izdanje „Zabava" svog Indeksa gradova destinacija, koji rangira međunarodne destinacije sa najvećim brojem posetilaca koji u njih ne putuju zbog posla, već da se opuste i zabave.
 

Punta Kana nalazi se na prvom mestu ove liste gradova sa više od 90% gostiju u 2017. godini koji nisu došli zbog posla već na odmor ili u posetu porodici. Na listi se nalazi i nekoliko manje poznatih destinacija koje su popularne među eko-turistima, ljubiteljima istorije, plaža i avantura.

Listu top 10 gradova od kojih svaki ima jedinstvenu kulturu, ali koje spaja fokus turista na opuštanje i zabavu, čine:

1.Punta Kana, Dominikanska Republika (99,9%)
2.Kusko, Peru (98%)
3.Đerba, Tunis (97,7%)
4.Rivijera Maja, Meksiko (97,5%)
5.Palma de Majorka, Španija (97,2%)
6.Kankun, Meksiko (96,8%)
7.Bali, Indonezija (96,7%)
8.Panama, Panama (96,3%)
9.Orlando, SAD (94,1%)
10.Puket, Tajland (93%)

Putovanja nam omogućuju da proširimo svoje vidike kroz istraživanje novih mesta, upoznavanje ljudi i sticanje novih iskustava, izjavio je Frensis Hondal, direktor sektora za programe lojalnosti i upravljane servise u kompaniji Mastercard. Novo izdanje Mastercard Indeks gradova destinacija pokazuje da određeni gradovi širom sveta prate taj trend i grade sopstveni brend na zabavi, opuštanju i uživanju putnika koji dele slično viđenje toga šta jednu destinaciju čini atraktivnom.

Dodatni podaci iz Mastercard Indeksa gradova destinacija 2018. biće objavljeni kasnije ove godine.

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top