InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 16.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

Srbija: Prihodi od turizma se približavaju rekordu

12.01.2018
Prihodi od turizma u Srbiji za 10 meseci prošle godine iznosili su 971 milion evra i nema sumnje da će dostići ukupnu sumu od 1,2 milijarde evra, što je rekord, izjavi je ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić, a preneo Tanjug.

 
Ministar Ljajić je u intervju za Rojters rekao da Srbija u 2018. godini očekuje povećanje prihoda od turizma od gotovo 17 odsto, pri čemu bi oni dostigli 1,4 milijarde evra, što bi bilo oko tri odsto bruto domaćeg proizvoda. 

Mi nudimo dobru zabavu, gostoprimstvo i istoriju - i sve to po povoljnim cenama, rekao je Ljajić. 

On, međutim, navodi da Srbija mora da poboljša svoju infrastrukturu i obnovi desetak banja i drugih lokaliteta od istorijskog značaja kako bi postala privlačnija turistima. 
Srbija nema izlaz na more i kao turistička destinacija znatno zaostaje za drugim bivšim jugoslovenskim republikama poput Hrvatske i Crne Gore, ali se nada da će njen geografski položaj u srcu Balkana, krstarenje Dunavom i istorijski spomenici, teško stečena politička stabilnost i niske cene privući više stranih turista, ocenjuje Rojters. 

Agencija navodi da je Srbija relativno popularna destinacija za Ruse i Kineze, uglavnom zbog dobrih političkih veza sa ovim zemljama, dodajući da Beograd, koji teži članstvu u EU, sada želi da privuče i više zapadnih gostiju. 
Prema pisanju "Lonely Planeta", vodećeg svetskog turističkog vodiča, Beograd sada konkuriše Berlinu kao destinacija za zabavljanje, podseća Rojters i navodi da je Novi Sad, domaćin letnjeg muzičkog festivala Egzita, dok se u Guči održava najveće takmičenje trubača na svetu. 

Popularna su i krstarenja Dunavom, a Srbija obnavlja i tvrđave duž te reke. Agencija navodi i da više od polovine noćenja stranih gostiju u Srbiji otpada na Beograd, dok Novi Sad i planinski centri Kopaonik i Zlatibor pokrivaju ostatak noćenja. Za 11 meseci 2017. godine, Srbija je registrovala skoro tri miliona noćenja stranih gostiju, najviše u Beogradu, Novom Sadu, na Kopaoniku i Zlatiboru.


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top