InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 22.07.2018 || Ponuda Delte za Sava centar nepotpuna, ali se pregovori nastavljaju  |  EU odobrila Zakon o zaštiti podataka o ličnosti  |  Beograd dobija InterContinental   |  Metro lansirao novu globalnu brend kampanju  |  Marriott izbacuje slamke iz upotrebe   |  Nestlé otvorio novi proizvodni pogon kafe u Vijetnamu  |  I kanadski fast food lanac Tim Hortons stiže u Kinu  |  Pepsico predstavio finaliste Nutrition Greengouse programa  |  Plantaže ugostile guvernera američke države Mejn  |  Banja Rusanda privlači iranske turiste  |  Palma de Majorka u borbi protiv ekcesivnog turizma  |  Pernod Ricard u poslu sa bezalkoholnim "džinom"  |   Nestle i JAB zainteresovani za preuzimanje Illy-ja  |  Hiljade posetilaca Exita iskoristilo besplatan Heineken taksi prevoz  |  Postavljen kamen temeljac za Merkur Palace  |  Airbnb upozoren da krši propise o zaštiti potrošača  |  Obilazak Balkana za Amerikance  |  Kakva je budućnost hotela Bristol  |  Inovacije, investicije i rast prihoda za Delta Holding  |  Svetoslav Atanasov na čelu Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora  |   ||
   

Svet: Radisson Blu najveći upper-scale brend u Evropi

13.04.2018
Lansiranjem Radisson Hotel Group početkom ove godine iz kompanije naglašavaju da će održati prepoznatljivost brenda kako bi dodatno unapredili strategiju rasta u luksuznom segmentu poslovanja


Hotelska grupacija Radisson Blu vodeći je brend u Evropi prema rangiranju MKG agencije po broju objekata u evropskim glavnim gradovimai u vodećim destinacijama za zabavu. Iz kompanije navode da su veoma zadovoljni vodećom pozicijom u ovom segmentu i da će u budućnosti nastaviti da unapređuju brend i za goste i za investitore.
 


Lansiranjem Radisson Hotel Group početkom ove godine iz kompanije naglašavaju da će održati prepoznatljivost brenda kako bi dodatno unapredili strategiju rasta u luksuznom segmentu poslovanja uključujući Radisson Collection, Radisson i Radisson Red.


MKG grupacija je evropska kompanija koja se bavi uslugama iz oblasti turizma, hotelske i hospitality industrije sa sedištem u Parizu. Sprovedeno rangiranje obuhvata 28 zemalja u okvru Evropske unije, Švajcarske, Norveške, Ukrajine, Turske (evropska strana Istanbula), zatim Rusije ( evropska oblast zapadno od Urala), Island, Albaniju, Makedoniju, BiH, Crnu Goru, Srbiju, Moldaviju, Belorusiju, Andoru i Maroko. U sklopu rangiranja uključen je Radisson Blu Edwardian hotel u Velikoj Britaniji. 



Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top