InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 16.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

Kina: Radissonovi planovi za rast

21.09.2018
Radisson Hotel Group ubrzava svoje planove za širenje u Kini, istovremeno imenujući ključne ljude za ovo tržište i saopštavajući podatke o novim hotelima.  
 

Startegija za rast na ovom azijskom tržištu je jedna od ključnih inicijativa njihovog petogodišnjeg strateško-operativnog plana, nazvanog Destination 2022 (Destinacija 2022). Sa 35 hotela, što otvorenih, što onih koji su još u radovima, širom 21 grada u Kini, grupa planira da utrostruči svoh hotelski portfolio do 2022. godine.
 
Kao svetski najnaseljenija zemlja i druga svetska ekonomija, Kina pruža odlične i jedinstvene prilike za Radisson Hotel Group. Mi smo čvrsto posvećeni širenju našeg portfolija, predstavljajući nove brendove i veoma povećavajući prepoznatljivost naših brendova u Kini. Radujemo se saradnji sa lokalnim partnerima s kojima želimo da donesemo prvoklasna mesta za boravak širom ove dinamične zemlje, kako na biznis destinacijama, tako i u klasičnim turističkim gradocima, rekla je Katerina Giannouka, predsednica azijsko-pacifičke jedinice ove hotelske grupacije.

Ove godine, samo neka od otvaranja su Radisson Ningbo Beilun, Radisson Wuhan Optics Valley, Radisson Blu Wuhan ETD Zone, Radisson Blu Haikou…

Inače, domaći i inostrani turizam u Kini u 2017. zabeležio je 5,1 milijardu putovanja i generisao više od 795 milijardi dolara, pokazuju podaci Kineske nacionalne turističke uprave. Međunarodna asocijacija za vazdušni saobraćaj, takođe, predviđa da će Kina do 2022. da smakne sa trona SAD, kao svetski najveće tržite avijacije.

Izvor: www.hotelmanagement.net


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top