InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 16.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

ISTRAŽIVANJE: Rast globalne konzumacije alkohola do 2022.

08.08.2018
U naredne četiri godine, do 2022, vina i žestoka pića će biti nosioci prognoziranog rasta globalne konzumacije alkohola.
 


Prema podacima IWSR-a, prodaja alkoholnih pića će u naredne četiri godine biti u porastu u glavnim kategorijama pića, s tim što će rast manje biti izražen u kategoriji piva u odnosu na vina, žestoka pića i cidere.

 
Vino
Prodaja vina će zabeležiti najveći skok, a najveći rast od 2018. do 2022. godine prognozira se na tržištima SAD-a, Rusije i Brazila, i to kako stonih i specijalnih i penušavih vrsta vina.


Pivo
Očekuje se da će se globalno tržište piva u ovoj godini vratiti ponovnom rast, koji nije zabeležen u prethodnom petogodišnjem periodu, od 2012. do 2017. godine, kada je ukupna globalna vrednost tržišta pala. Vijetnam, Meksiko i Brazil će, prema prognozama, biti nosioci rasta, dok će u Nemačkoj porasti konzumacija piva sa nižim procentom alkohola.

Ipak, na ukupnu prodaju piva do 2022. godine dosta će uticati potrošnja u Kini, SAD-u i Rusiji, gde je prodaja domaćih piva u opadanju ili stagnaciji već duži vremenski period.


Žestoka pića
Globalno, konzumacija žestokih pića će u narednih pet godina porasti za 0,2 odsto. Viski je najpopularniji, a slede džin i tekila. Sa druge strane, najveći pad prodaje očekuje se kod vodke, koja već izvesno vreme beleži konstantan pad prodaje.

Cideri
Cideri su, iako vrednosno slabija kategorija, u periodu od 2012. do 2017. godine zabeležili snažniji rast od ostalih kategorija, za 4,9 odsto. U narednom periodu se očekuje nešto sporiji rast, ali snažniji u odnosu na ostale kategorije. Ukupna globalna vrednost cidera bi do 2022. godine mogla da dostigne 10 milijardi evra.
 
izvor: thedrinksbusiness.com

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top