InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Subota, 18.08.2018 || Sve brojniji imućniji gosti   |  Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Kompanija Miele ostvarila rast prometa  |  Heineken organizovao besplatan prevoz tokom Beer Festa  |  Belgijski novinari u poseti našoj zemlji  |  Zabeležen rast potrošnje hrane i pića  |  Meksički kuvari napravili najduži hot-dog na svetu  |  Nemačka proizvela više sladoleda od Italije  |  Apatinska Upravi saobraćajne policije donirala alkometre   |  Nadmetanje ćevabdžinica za učešće na manifestaciji "Smederevska jesen 2018"  |  Crna Gora sve privlačnija turistička destinacija  |  Poreska inspekcija zatvorila 10 beogradskih lokala u centru grada  |  KFC stiže i kod komšija  |  Kragujevac dobija Vinski Hab  |  Danas počinje 16. Beer fest  |  Apatinska reciklažom čuva planine  |  Nišvil oborio sve rekorde, više od 200 hiljada posetilaca  |  Proizvodnja i prodaja leda sve unosniji posao  |  Odloženo renoviranje Bristola  |  U Sarajevu sve više gostiju  |   ||
   

ISTRAŽIVANJE: Rast globalne konzumacije alkohola do 2022.

08.08.2018
U naredne četiri godine, do 2022, vina i žestoka pića će biti nosioci prognoziranog rasta globalne konzumacije alkohola.
 


Prema podacima IWSR-a, prodaja alkoholnih pića će u naredne četiri godine biti u porastu u glavnim kategorijama pića, s tim što će rast manje biti izražen u kategoriji piva u odnosu na vina, žestoka pića i cidere.

 
Vino
Prodaja vina će zabeležiti najveći skok, a najveći rast od 2018. do 2022. godine prognozira se na tržištima SAD-a, Rusije i Brazila, i to kako stonih i specijalnih i penušavih vrsta vina.


Pivo
Očekuje se da će se globalno tržište piva u ovoj godini vratiti ponovnom rast, koji nije zabeležen u prethodnom petogodišnjem periodu, od 2012. do 2017. godine, kada je ukupna globalna vrednost tržišta pala. Vijetnam, Meksiko i Brazil će, prema prognozama, biti nosioci rasta, dok će u Nemačkoj porasti konzumacija piva sa nižim procentom alkohola.

Ipak, na ukupnu prodaju piva do 2022. godine dosta će uticati potrošnja u Kini, SAD-u i Rusiji, gde je prodaja domaćih piva u opadanju ili stagnaciji već duži vremenski period.


Žestoka pića
Globalno, konzumacija žestokih pića će u narednih pet godina porasti za 0,2 odsto. Viski je najpopularniji, a slede džin i tekila. Sa druge strane, najveći pad prodaje očekuje se kod vodke, koja već izvesno vreme beleži konstantan pad prodaje.

Cideri
Cideri su, iako vrednosno slabija kategorija, u periodu od 2012. do 2017. godine zabeležili snažniji rast od ostalih kategorija, za 4,9 odsto. U narednom periodu se očekuje nešto sporiji rast, ali snažniji u odnosu na ostale kategorije. Ukupna globalna vrednost cidera bi do 2022. godine mogla da dostigne 10 milijardi evra.
 
izvor: thedrinksbusiness.com

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top