InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 16.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

BiH: Srbija zemlja partner na sajmu privrede u Mostaru

10.04.2018
Gotovo 60 kompanija iz Srbije predstaviće, od danas do 14. aprila, svoje proizvode i usluge na 21. međunarodnom sajmu privrede u Mostaru. Srbija, koja je zemlja partner na ovogodišnjoj manifestaciji, osim privrednog potencijala i izvoznih mogućnosti, promovisaće i turističku ponudu, bogatu kulturnu baštinu, gastronomiju...
  

 
Srbiju ovaj put predstavljaju uglavnom velike i srednje kompanije privatnog i javnog sektora, značajni izvoznici u oko stotinu zemalja regiona i sveta, od kojih neke posluju na više od šezdeset tržišta. Među izlagačima su i manje brzorastuće pouzdane firme koje imaju oformljenu ozbiljnu i kvalitetnu ponudu koja se već probija u regionu. Većina ih je već poznata  bosanskohercegovačkim partnerima i izlagačima iz drugih zemalja, rekao je Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije. 
 
Dometi ovog sajma, koji je i značajna platforma za regionalno umrežavanje privrednika, po rečima predsednika Komore, ne iscrpljuju se samo na otvaranju novih mogućnosti za povećanje međusobne trgovine Srbije i BiH, jer je za male ekonomije na zapadnom Balkanu od ključnog značaja kako da se bolje, ne samo infrastrukturno, već i poslovno povežu za zajednički nastup na trećim tržištima.
 
Nastup na 21. međunarodnom sajmu privrede u Mostaru odlična je prilika da privrednici iz Srbije učvrste postojeću saradnju i dogovore nove poslove i kooperacije sa partnerima iz Bosne i Hercegovine i drugih zemalja. Sa velikim brojem izlagača, sajam predstavlja najveću i najznačajniju poslovnu izložbu u Bosni i Hercegovini. Na izložbenom prostoru od 30.000 kvadratnih metara okupiće se predstavnici privreda i kompanija iz više od 20 zemalja.

Srbija kao zemlja partner organizovaće veliki broj kulturno-umetničkih, zabavnih i turističko-gastronomskih događaja kojima će se predstaviti građanima Mostara i Bosne i Hercegovine.

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top