InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 28.05.2018 || Heineken gledanje finala Lige šampiona  |  Hotel D10 otvoren u Zemunu  |  Novi hotel na Voždovcu   |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Promocija knjige “Tradicionalni recepti domaće srpske kuhinje”  |  Porast cena u hotelima i kampovima na obali  |  Hilton i Country Garden objavili strateško partnerstvo  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  Julius Meinl u borbi za bolji dan za nezbrinutu decu  |  VodaVoda uz košarkaške zvezde  |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Osnovana Hrvatska udruga turizma  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Prvi Belgrade Bar Show   |  Dijamantu titula "Apsolutni lider kvaliteta"  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Blackstone prodaje udeo u Hiltonu  |   ||
   

Velika Britanija: Sve više trgovaca otvara barove u okviru supermarketa

18.01.2018
Prodaja alkohola u Velikoj Britaniji nastavlja pozitivan rast u supermarketima zahvaljujući konceptu „premijumizacije" koju sprovodi sve veći broj trgovaca, pokazuju najnovije brojke.

 
 
U poređenju sa istim periodom prethodne godine, prodaja alkoholnih pića u tradicionalnoj trgovini porasla je za 172 miliona funti, rezultat je istraživanja koje je sprovela agencija Kantar Worldpanel.
 
Uz zabeleženi količinski rast prodaje, agencija ističe da britanski potrošači biraju skuplja pića u odnosu na prethodne godine.
 
Džin, viski i penušava vina zabeležili su značajan rast. Prodaja džina u tradicionalnim ritelj formatima skočila je za 26%, viskija za 10%, dok su penušavci zabeležili skok za 7%.
Kantar ističe da je prodaja alkohola u uzlaznom trendu zahvaljujući „premijumizaciji" off-trade kanala. Primera radi,  trgovački lanci Waitrose, Lidl i Aldi  značajno su obogatili ponudu pića u susret prazničnoj sezoni.
 
Istovremeno, dosta trgovaca je procenilo da imaju dosta raspoloživog prodajnog prostora, koji sve češće upotrebljavaju za eksperimentalno postavljanje barova, čime kombinuju on i off trade kanal, što za njih ima smisla, smatraju analitičari iz Kantara.
 
U agenciji ističu da je tokom praznične sezone značajno porasla i prodaja bezalkoholnih piva.



Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top