InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Subota, 18.08.2018 || Sve brojniji imućniji gosti   |  Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Kompanija Miele ostvarila rast prometa  |  Heineken organizovao besplatan prevoz tokom Beer Festa  |  Belgijski novinari u poseti našoj zemlji  |  Zabeležen rast potrošnje hrane i pića  |  Meksički kuvari napravili najduži hot-dog na svetu  |  Nemačka proizvela više sladoleda od Italije  |  Apatinska Upravi saobraćajne policije donirala alkometre   |  Nadmetanje ćevabdžinica za učešće na manifestaciji "Smederevska jesen 2018"  |  Crna Gora sve privlačnija turistička destinacija  |  Poreska inspekcija zatvorila 10 beogradskih lokala u centru grada  |  KFC stiže i kod komšija  |  Kragujevac dobija Vinski Hab  |  Danas počinje 16. Beer fest  |  Apatinska reciklažom čuva planine  |  Nišvil oborio sve rekorde, više od 200 hiljada posetilaca  |  Proizvodnja i prodaja leda sve unosniji posao  |  Odloženo renoviranje Bristola  |  U Sarajevu sve više gostiju  |   ||
   

Velika Britanija: Sve više trgovaca otvara barove u okviru supermarketa

18.01.2018
Prodaja alkohola u Velikoj Britaniji nastavlja pozitivan rast u supermarketima zahvaljujući konceptu „premijumizacije" koju sprovodi sve veći broj trgovaca, pokazuju najnovije brojke.

 
 
U poređenju sa istim periodom prethodne godine, prodaja alkoholnih pića u tradicionalnoj trgovini porasla je za 172 miliona funti, rezultat je istraživanja koje je sprovela agencija Kantar Worldpanel.
 
Uz zabeleženi količinski rast prodaje, agencija ističe da britanski potrošači biraju skuplja pića u odnosu na prethodne godine.
 
Džin, viski i penušava vina zabeležili su značajan rast. Prodaja džina u tradicionalnim ritelj formatima skočila je za 26%, viskija za 10%, dok su penušavci zabeležili skok za 7%.
Kantar ističe da je prodaja alkohola u uzlaznom trendu zahvaljujući „premijumizaciji" off-trade kanala. Primera radi,  trgovački lanci Waitrose, Lidl i Aldi  značajno su obogatili ponudu pića u susret prazničnoj sezoni.
 
Istovremeno, dosta trgovaca je procenilo da imaju dosta raspoloživog prodajnog prostora, koji sve češće upotrebljavaju za eksperimentalno postavljanje barova, čime kombinuju on i off trade kanal, što za njih ima smisla, smatraju analitičari iz Kantara.
 
U agenciji ističu da je tokom praznične sezone značajno porasla i prodaja bezalkoholnih piva.



Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top