InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 25.02.2018 || Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Podravkina Vegeta u restoranu Michael Jordana u Njujorku  |  Margarita od 50.000 funti  |  HORES traži smanjenje PDV-a na hranu i piće u ugostiteljskim objektima  |  U Turiji održana 34. Kobasicijada  |  Na Salonu vina u Paraćinu više od 60 domaćih i stranih izlagača  |  Njujorški bar zabranio reč "bukvalno"  |  Poreska uprava prodaje hotel Partizan u Niškoj banji  |  Heineken predstavio bezalkoholno pivo  |  Hotel Summit Beograd - Predstavljamo govornike  |  Radisson Blu Old Mill proglašen za najbolji biznis hotel 4*  |  Dubrovački One Suite Hotel – najbolji novootvoreni hotel u 2017.   |  Dejan Bodiroga i Veljko Kuštrov novi zakupci hotela Platani u Trebinju  |  Jamie Oliver zatvara još restorana   |  Nova Crowne Plaza u Rijadu  |  “Vidi Srbiju” na 40. jubilarnom Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu  |  Nestašica piletine, stotine KFC restorana zatvoreno  |  Bilje iz botaničkog vrta u Oksfordu u "lekovitom" džinu  |  Bliži se otvaranje lanca Mama Shelter u Beogradu  |  Izašao je novi broj InHotel magazina!  |   ||
   

Velika Britanija: Sve više trgovaca otvara barove u okviru supermarketa

18.01.2018
Prodaja alkohola u Velikoj Britaniji nastavlja pozitivan rast u supermarketima zahvaljujući konceptu „premijumizacije" koju sprovodi sve veći broj trgovaca, pokazuju najnovije brojke.

 
 
U poređenju sa istim periodom prethodne godine, prodaja alkoholnih pića u tradicionalnoj trgovini porasla je za 172 miliona funti, rezultat je istraživanja koje je sprovela agencija Kantar Worldpanel.
 
Uz zabeleženi količinski rast prodaje, agencija ističe da britanski potrošači biraju skuplja pića u odnosu na prethodne godine.
 
Džin, viski i penušava vina zabeležili su značajan rast. Prodaja džina u tradicionalnim ritelj formatima skočila je za 26%, viskija za 10%, dok su penušavci zabeležili skok za 7%.
Kantar ističe da je prodaja alkohola u uzlaznom trendu zahvaljujući „premijumizaciji" off-trade kanala. Primera radi,  trgovački lanci Waitrose, Lidl i Aldi  značajno su obogatili ponudu pića u susret prazničnoj sezoni.
 
Istovremeno, dosta trgovaca je procenilo da imaju dosta raspoloživog prodajnog prostora, koji sve češće upotrebljavaju za eksperimentalno postavljanje barova, čime kombinuju on i off trade kanal, što za njih ima smisla, smatraju analitičari iz Kantara.
 
U agenciji ističu da je tokom praznične sezone značajno porasla i prodaja bezalkoholnih piva.



Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top