InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 15.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

Velika Britanija: Sve više trgovaca otvara barove u okviru supermarketa

18.01.2018
Prodaja alkohola u Velikoj Britaniji nastavlja pozitivan rast u supermarketima zahvaljujući konceptu „premijumizacije" koju sprovodi sve veći broj trgovaca, pokazuju najnovije brojke.

 
 
U poređenju sa istim periodom prethodne godine, prodaja alkoholnih pića u tradicionalnoj trgovini porasla je za 172 miliona funti, rezultat je istraživanja koje je sprovela agencija Kantar Worldpanel.
 
Uz zabeleženi količinski rast prodaje, agencija ističe da britanski potrošači biraju skuplja pića u odnosu na prethodne godine.
 
Džin, viski i penušava vina zabeležili su značajan rast. Prodaja džina u tradicionalnim ritelj formatima skočila je za 26%, viskija za 10%, dok su penušavci zabeležili skok za 7%.
Kantar ističe da je prodaja alkohola u uzlaznom trendu zahvaljujući „premijumizaciji" off-trade kanala. Primera radi,  trgovački lanci Waitrose, Lidl i Aldi  značajno su obogatili ponudu pića u susret prazničnoj sezoni.
 
Istovremeno, dosta trgovaca je procenilo da imaju dosta raspoloživog prodajnog prostora, koji sve češće upotrebljavaju za eksperimentalno postavljanje barova, čime kombinuju on i off trade kanal, što za njih ima smisla, smatraju analitičari iz Kantara.
 
U agenciji ističu da je tokom praznične sezone značajno porasla i prodaja bezalkoholnih piva.



Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top