InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 22.07.2018 || Ponuda Delte za Sava centar nepotpuna, ali se pregovori nastavljaju  |  EU odobrila Zakon o zaštiti podataka o ličnosti  |  Beograd dobija InterContinental   |  Metro lansirao novu globalnu brend kampanju  |  Marriott izbacuje slamke iz upotrebe   |  Nestlé otvorio novi proizvodni pogon kafe u Vijetnamu  |  I kanadski fast food lanac Tim Hortons stiže u Kinu  |  Pepsico predstavio finaliste Nutrition Greengouse programa  |  Plantaže ugostile guvernera američke države Mejn  |  Banja Rusanda privlači iranske turiste  |  Palma de Majorka u borbi protiv ekcesivnog turizma  |  Pernod Ricard u poslu sa bezalkoholnim "džinom"  |   Nestle i JAB zainteresovani za preuzimanje Illy-ja  |  Hiljade posetilaca Exita iskoristilo besplatan Heineken taksi prevoz  |  Postavljen kamen temeljac za Merkur Palace  |  Airbnb upozoren da krši propise o zaštiti potrošača  |  Obilazak Balkana za Amerikance  |  Kakva je budućnost hotela Bristol  |  Inovacije, investicije i rast prihoda za Delta Holding  |  Svetoslav Atanasov na čelu Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora  |   ||
   

Srbija: Švedska medijska grupa Aller Media posetila našu zemlju

10.07.2018
Kao deo svojih promotivnih aktivnosti na inostranim tržištima, Turistička organizacija Srbije (TOS) je od 5. do 8. jula bila domaćin grupi predstavnika švedskog medija Aller Media. 
 

Reportažom ovog poznatog švedskog medija prikazaće se turističke atrakcije i kulturno istorijske znamenitosti našeg glavnog grada: tvrđava Kalemegdan, hram Sv.Save, Muzej savremene umetnosti, Muzej Jugoslavije, arhitektura građevina u starom delu Beograda i na Dorćolu, Zemun, lepote Ade Ciganlije, koncept fashion store-ovi kao i gastronomija prestonice.

Aller Media je izdavačka kuća iz Švedske, publikuje svetski poznate časopise Elle, Cafe, Familie Journalen, Femina. Allers i Se og Hor. Švedski magazin Allers je nedeljno izdanje, čitaoci ovog časopisa pretežno su iz ženske populacije, reportažom o Beogradu i Srbiji predstaviće svojim čitaocima i ciljnoj grupi njihova interesovanja. 

TOS u skladu sa strategijom privlačenja stranih turista aktivan je i na švedskom turističkom tržištu. Povećanjem promotivnih aktivnosti očekuje se i veće prisustvo turista iz ove zemlje. Na osnovu zvaničnih podataka Zavoda za statistiku Republike Srbije, u prvih četiri  meseca ove godine beleži se porast broja noćenja švedskih turista u Srbiji od 8%. 

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top