InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 15.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

SARADNJA: Tehnomanija novi partner Super Kartice

23.05.2018
Super Kartica, najveći lojaliti program u Srbiji, nastavlja da širi svoju mrežu partnera priključivanjem kompanije Tehnomanija u program nagrađivanja potrošača.
  

 
Kako su istakli iz kompanije, pored postojećih devet kompanija, koje su deo programa, priključivanjem jednog od lidera u oblasti trgovine električnim i elektronskim uređajima za domaćinstvo, korisnici Super Kartice imaće priliku da ostvaruju brojne uštede i pogodnosti, kao i da kupuju po sniženim cenama u još jednom prodajnom lancu.

Ulaskom našeg novog partnera u program, Tehnomanije, superkartičari dobijaju još jedno mesto kupovine u kojem će iskusiti privilegiju posebnih ponuda kreiranih za njih. Opremanje doma postaje  jednostavnije i ugodnije uz nove uštede i pogodnosti koje nosi program lojalnosti, rekla je Ljiljana Ahmetović direktor društva Super Kartice.

Svaki dan radimo na unapređenju odnosa sa kupcima, kao i uvećanju njihovog zadovoljstva. Ulaskom u lojalti program Super Kartice želimo da taj odnos, kako sa postojećim, tako i sa budućim kupcima podignemo na viši nivo. Od ovog proleća svi kupci koji poseduju Super karticu moći će da iskoriste dodatne uštede i mnoštvo pogodnosti prilikom kupovine kod nas, rekao je Lovro Vučković, direktor marketinga u Tehnomaniji.

Više informacija o novim pogodnostima koje nude partneri, kao i o celokupnom programu lojalnosti, nalazi se na web adresi www.superkartica.rs.

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top