InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 16.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

Svet: TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja

19.09.2018
TripAdvisor namerava da lansira veb-sajt i mobilnu platformu nakon koje će postati najveća društvena mreža za ljubitelje putovanja u svetu, preneo je B92.
 

Nova društvena mreža TripAdvisor-a imaće za cilj da proširi zajednicu izvan putovanja i uključi poznate izdavača, poput Nacionalne Geografije, Conde Nast Traveller-a i drugih koji će ovde imati svoje mesto za deljenje zanimljivog materijala. 

Putnici će moći da prate i da se povezuju sa individualcima ili sadržajem preko kog će dobijati potrebne informacije za putovanja. 

Osim 661 milion ocena i mišljenja koja trenutno ima popularni sajt, članovi će moći da dele svoj sadržaj, uključujući slike, snimke i tekstove, ali i predloge putovanja za ostale članove sajta. 

Uzbuđeni smo što ćemo biti među prvim medijima koji će se pridružiti novom TripAdviseru i proširiti naš otisak. Kao globalna medijska kompanija uvek tražimo nove načine da proširimo publiku koja će čitati naše tekstove, gledati snimke i slike, a u ovom partnerstvu je sigurno da će biti tako, navodi Kris Torman, potpredsednik Nacionalne geografije.

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top