InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 15.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

KAMPANJA: Tuborg Open se nastavlja i ove godine

14.05.2018
Čuveni pivski brend Tuborg objavio je veliki povratak svoje uspešne muzičke kampanje Tuborg Open, koja je prethodnog leta u saradnji sa Sarom Jo, Frenkijem, Skaj Viklerom i crnogorskim Who See širom sveta oduševila fanove brenda i dobrog bita. Kampanja se ovog leta se nastavlja i ponovo donosi nešto novo i sasvim drugačije uz saradnju sa Mimi Mercedez i niz aktivacija koje će obeležiti leto pred nama, poručuju iz Carlsberga.
 

U skladu sa brendom Tuborg koji je simbol za dobru muziku i provod, Open kampanja poziva na otvorenost za nova iskustva, širenje vidika, kreativnost i prihvatanje različitosti, kao i da svako od nas, makar na trenutak, iskusi život iz nečije druge perspektive. Kroz ovo putovanje vodiće nas Mimi Mercedez jedinstvenim letnjim hitom koji kreira, a koji će svakom fanu omogućiti da oseti pravu Tuborg viziju života i da bude deo ekipe. Tuborg nastavlja da podržava mlade umetnike i one koji će to tek postati pa je posebno uzbudljiv deo ove saradnje i takmičenje za najbolju rimu „Open Rime" kojim Mimi poziva sve svoje fanove da sami napišu deo teksta njene Tuborg pesme! Fanovi mogu da pošalju svoje rime na temu „Ekipe” putem zvaničnog sajta, a oni najbolji će, po izboru Mimi i njene ekipe, biti uključeni u finalnu verziju Tuborg OPEN pesme ali i zvaničnog spota za predstojeću letnju himnu, poručuju iz kompanije. 

Da podsetimo, Tuborg Open je, na globalnom nivou, objavio saradnju sa čuvenim producentom i DJ-em Diplom koji je, u kolaboraciji sa jedinstvenim danskim vokalom MO kreirao numeru koja će predstavljati brend Tuborg i kampanju Open 2.0 širom sveta.


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top